torsdag, februar 26, 2009

Spring is in the air



3 kommentarer:

Anonym sa...

godt å ha deg tilbake igjen :) kan godt forstå permisjonen byr på glad-dager. kos deg! selv nyter jeg tida, jeg også. i dag byr oslo på smøsmelting og sol, og det er digg å ta på seg solbriller og vite at våren er like rundt hjørnet!

men inntil da, hils dine
klem annema

Ujevne tanker sa...

Trodde først det var en grillpølse som lå der, og syntes det var noget pussig. Tok litt tid før jeg innså at det var en-tidligere-snømann.

Mulig jeg trenger en kaffe til for å våkne.

Anonym sa...

Våren er definitivt på vei,
hin dagen hadde jeg opprydding i hagen for å forberede til denne lyse tiden. Blant rester av raketter fra nyttårsaften, gammelt løv, sprukne spader og utallige pinner innsamlet av ungene fant jeg ikke bare spirer til påskeliljer og snøklokker, men også en uttjent gulrot...