onsdag, februar 20, 2008

Stalling

1. How old are you in five years?
40
2. Who did you spend at least two hours with today?
Barna. Kolleger. Mann.
3. How tall are you?
177 cm
4. What do you look forward to most in the next six weeks?
Tur til Oslo og Tromsø, 40-årslag. Påskeferie er det vel også innen 6 uker?
5. What's the last movie you saw?
Lønsj
6. Who was the last person you would have called if an emergency?
Vet jeg godt...
7. Who was the last person to call you?
Sønnen til sjefen!
8. What was the last text message you received?
”Så bra. Vi reiser hjem i kveld. Klem”
9. Favourite activities?
Skrive, lese, film, vin og venner. Bade i sjøen.
10. Do you prefer to call or text?
Sms blir hyppigst brukt.
11. What were you doing at 12am last night?
Jeg satt rundt spisebordet mitt med fire gode venninner og snakket om Livet og dets Utfordringer.
12. Are your parents married/separated/divorced?
Gift
13. When is the last time you saw your best friend?
I går.
14. What color are your eyes?
Blå.
15. What time did your alarm go off today?
06.14. Men sto ikke opp før nærmere 0700.
16. What are you wearing right now?
College-genser og Bula-bukse…
17. What is your favorite song?
Dunno
18. Where is your favorite place to be?
Ved havet.
19. Where is your least favorite place to be?
I stolheis på alpinanlegg.
20. Where would you go if you could go anywhere?
I dusjen. Men jeg orker ikke.
21. What's your favourite ice cream?
Varianter av Maple/Walnutt
22. Do you tan or burn?
Jeg blir brun. Smører meg så jeg ikke brenner meg.
23. What did you fear was going to get you at night as a child?
Atombomben.
24. What was the last thing that really made you laugh?
Misforståelse på jobb.
25. How many computers do you have in your house?
Minimum to. Men noen ganger fire.
26. How big is your bed?
180.
27. Do you have a laptop or desktop computer?
Laptop
28. Blue or white?
Blå
30. How many pillows do you sleep with?
Akkurat nå – to.
31. What is your favorite season?
sommer/høst
32. What do you like about falling?
Ingenting.
33. Favourite dress?
har jeg ikke funnet enda.
34. What do you like about the summer?
Ferie. Definitivt.
35. What do you like about siblings?
Fortrolighet, støtte og gode øyeblikk.
36. How many different places have you lived in the last three years?
For 3 år siden flyttet jeg dit jeg kommer til å bo for en lang stund. I nytt hus ved havet.
37. Worst enemy?
Ingen eksterne.
38. Do you prefer shoes, socks, or bare feet?
sokker
39. Are you a social person?
Ja og nei. Jeg bruker ikke mye tid på å skape nye kontakter, men oppleves nok som social blant venner. Liker og trenger alenetid jevnlig og kan godt gå på kino eller reise på tur helt alene.
40. What was the last thing you ate?
Melkesjokolade servert på fat av Min Kjære fordi jeg hadde så lyst på det.
41. What is your favorite restaurant?
Jeg husker ikke navnet i farten, men en sushi-restaurant i Stockholm tok kaka for et år siden. Fantastisk. Her hjemme spiser jeg gjerne på Smørøyet.
42. Last bought item?
Et kupp på sluttsalg! Tunika med mitt navn på til 40 kroner!
43. What is your favorite pair of shoes?
Mine svarte Bianco-støveletter i skinn med spiss tå.
44. What is your favorite fruit?
Røde druer, ananas, physalis, friske jordbær.
45. How many exes do you have?
Pinlig få.
46. Do you like sushi?
Jah!
47. Do you like coffee?
Jada!
48. How many glasses of water, a day, do you drink on average?
Ideelt sett drikker jeg minst halvannen liter. Når jeg er i treningsmodus, blir det vesentlig mer. 49. What do you drink in the morning?
Vann først. Alltid. Så kaffe på jobben.
51. Do you sleep on a certain side of the bed?
Ja. Alltid på dør-sida.
52. Do you know how to play poker?
Nei.
53. Do you like to cuddle?
Ikke når jeg skal sove.
54. Have you ever been to America?
Ja. Bodd der for mange år siden i 11 mnd.
55. Do you have an addictive personality?
Har jeg det tro? Nei?
56. Do you eat out or at home more often?
50/50 da jeg spiser frokost og lunsj på jobb.
58. Do you know anyone with the same birthday as you?
Nei.
59. Do you want kids?
Jeg har barn.
60. Do you speak any other languages?
Engelsk.
61. Which Skittles tastes best?
Liker ikke. For søtt.
62. Have you ever ridden a horse?
Ja. Typ i Fårup sommerland da jeg var 8… Ingen hestejente, nei!
63. Do you prefer an ocean or a pool?
Definitivt havet!
64. Do you prefer a window seat or an aisle seats?
Midtgang. Hater vindusplass.
65. Do you know how to drive stick?
Jepp. Men da jeg bode I USA måtte jeg lære meg automatgir, og da mistok jeg bremsen for klutchen et par ganger.
66. What is your favorite thing to spend money on?
Reiser. Kvalitetsprodukter. Fornøyelser.
67. Do you wear any jewelry 24/7?
Nei.
68. What is your favorite TV show?
Heroes.
69. Can you roll your tongue?
Ja.
70. Who is the funniest person you know?
Vet ikke.
72. What is the main ring tone on your phone?
Classic Phone. Veldig plagsom egentlig. Må huske å gjøre noe med den.
73. Do you still have clothes from when you were little?
Nei.
74. What red object is closest to you right now?
Rød sofapute.
75. Do you turn off the water while you brush your teeth?
Ideelt sett, ja…
76. Do you sleep with your closet doors open or closed?
Irrelevant for kvaliteten på søvnen min.
77. Who would you like to be attacked by?
Eh… Ingen spesielle?
78. Do you flirt a lot?
Kunne nok vært rausere der, ja.
79. What do you dip a chicken nugget in?
Ikke min favoritt, men sennepssaus den gangen i året jeg spiser det.
80. What is your favorite food?
Akkurat nå – not much.
81. Can you change the oil on a car?
Jeg kan spørre om hjelp!
82. Have you ever gotten a speeding ticket?
Faktisk ikke.
83. Most stupid thing you have ever done?
Fortrengt.
84. What is your usual bedtime?
23.30-24.00
85. What is your favourite magazine?
Blir like skuffa hver gang. Men Puls er ikke så verst.
86. Do you have any role model?
Mamma.
87. Do you dance in the car?
Nei. Liten bil.
89. What song did you last listen to?
Min kjæres demo – i bilen til full jubel fra fanklubbtvillingene i baksetet.
90. Do you ever wonder «what if»?
Ikke så mye nå. Mer før.
91. Do you ever fall for «the wrong» guys?
Egentlig ikke.
92. Who is in the picture frame closest to you?
Ingen fotos i dette rommet, men i gangen henger bilder av barna.
93. What was the last note you scribbled on a piece of paper?
Garantert et kundenummer, telefonnummer, dato eller lignende.
95. What is your favorite board game?
Scrabble. Og TP.
97. When was the last time you attended a party?
Var i 30-årslag i Bergen for halvannen uke siden!
98. Who is your favourite car?
Akkurat nå drømmer jeg om en VWTiguan…
99. What is the best hotel you have stayed in?
Jeg har aldri lagt pengene i det. De hotellene jeg har bodd på har vært ganske like og gjennomsnittlige.
100. Who was the last person to do something extra special for you?
Min Kjære. Ref pkt 40.

Meme sist sett hos -Lin.

Ingen kommentarer: