torsdag, oktober 18, 2007

Credit when credit's due

I sommer tok jeg kontakt med Lade Gravering i Trondheim for å høre om jeg kunne få bestilt et dørskilt til huset. Det kunne jeg, det var bare å sende bestilling over nett. Det gjorde jeg i begynnelsen av august. Da jeg aldri fikk noen bekreftelse, sendte jeg mail igjen i september. Svar uteble igjen, og i oktober sendte jeg en ny mail der jeg skrev at bestillingen kunne regnes som kansellert dersom jeg ikke hørte fra dem innen to dager.

Samme dag kom svar om at skiltet var i produksjon og ville gå i posten dagen etter.

To dager senere mottok jeg skiltet samt en skriftlig beklagelse:

"Vi beklager sen leveringstid pga (....) Som kompensasjon velger vi å ikke fakturere deg for bestillingen og håper dette kan veie opp for lang responstid."

Det kan det så absolutt. Jeg tror jeg er på en rull for tida, gitt!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ekte trøndere slik jeg kjenner dem dette her - trææææge, men rettskafne ;o)

Og er man på en rull, så er det bare å rulle på.

Roll On! Æhh...eller noe sånt. God helg i alle fall :o)

Anonym sa...

Ha ha! Så bra! Roll on, ja! :D

Flopsy sa...

Jøss, det var da ordentlig service! *funderer på om hun også skal bestille seg et slikt skilt*

Anonym sa...

Noterer Lade Gravering, og adressen, og takker for tipset! :-)

...hvis ikke de har gått konk før jeg rekker å bestille, da!

Anonym sa...

hehe, sånt liker vi :)

alliene sa...

Trøndere er et fint folkeslag ja, Earlgrey! :) Og jada, jeg ruller på - bare ikke her på bloggen som man ser...

Røvis: :)

Flopsy: Det er jeg enig i - veldig god service! Nesten litt i overkant... :)

Goodwill: Lykke til - håper du rekker det! :)

Emilie: Ja, det gjør vi!

Anonym sa...

...har ikke gått konk ennå :-)
E. LadeG

alliene sa...

Se der ja! Det var jo godt å høre, Esp. ;)