torsdag, juni 22, 2006

Jenteloven


Mannlig kollega I til mannlig kollega II:
- Så utrolig irriterende at du banka meg på den sertifiseringstesten! Jeg som hadde firmaets all time high helt til du kom og kræsja den...

Jeg, til kollega I:
- Haha, konkurransedyr! Hva hadde du da?

Kollega I:
- 91 %

Kollega II:
- Og jeg tok deg på målstreken!

[høhøhø - dulte dulte]

Kollega I:
- Og du da, Alliene, hvordan gikk det med deg? Tok ikke du sertifiseringen i fjor?

Jeg:
Jo... Mmm - jeg husker ikke helt, vent litt...

[Selvsagt husker jeg, men tenker et øyeblikk at det tallet jeg husker være feil, så jeg leter frem sertifiseringen og ergrer meg grønn idet jeg klasker dokumentet på bordet]

Kollega I og II:
- Hæh!? 98 %!?

Og jeg tenker at jeg er så forbaska jentete noen ganger!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke sant?
Jeg håper de ble skikkelig lange i geipen.

Anonym sa...

Flink jente!

Anonym sa...

Det er så utrolig typisk. Hva kan det komme av?


OKL

Anonym sa...

Kult! :)

Ragnhild sa...

Jeg fikk en gang omtrent samme reaksjon da det viste seg at jeg hadde færre feil på oppkjøringen min enn de to guttene jeg diskuterte med - jenter burde kanskje bare begynne å skryte veldig mye mer!