torsdag, september 15, 2005

Bortskjemte, sure, rike nordmenn og kvinner

Lurer på hvem denne karen egentlig har snakket med?

"Norske kvinner - som setter hvilken som helst britisk supermodell i skyggen - vil mye heller ha sex med en gresk servitør eller spansk taxisjåfør enn med Ola nordmann."

Han spurte ikke meg.

Men det kan jo være verdt å merke seg følgende sitat fra den observante briten:

- Jeg har sett mer glede og latter i desperate og maktesløse landsbyer i Afrika enn jeg gjorde i Oslo.

4 kommentarer:

a jour sa...

Ja nordmenn er jo særlig kjennetegnet ved sin stereotypi. Men mest i avisene synes jeg. Du skal nok se han ble så fengslet av sitt besøk på Munch-musset at han fikk veldig dårlig tid før dealine og måtte finne på noe fort.

Jeg mener, heller enn en spansk taxisjåfør?

alliene sa...

...gresk servitør...?!

Jeg føler meg undervurdert.

Men respekten for visse deler av journaliststanden gjør at jeg ikke er videre fornærmet.

VamPus sa...

Spansk taxisjåfør? VamPus har BODD i Spania, og vil heller rulle seg i tegnestifter enn å ha sex med en spansk taxisjåfør..

alliene sa...

vampus: ROFL!