mandag, april 17, 2006

Cheesy Easter

Godt mulig dette er som å anbefale Ridderost på nittitallet, men hvis man er glad i ost og ikke har prøvd denne, så løp og kjøp! Mmm... Skulle nesten ønske jeg hadde førstegangsopplevelsen tilgode!




Jeg prøvde også Deliriums Mac&Cheese-oppskrift i påsken og det er en amerikansk opplevelse som anbefales. Nærbutikken hadde ikke Cheddar. Det gikk med Jarlsberg også, men det er sant som det er sagt - i alle fall sa de det ofte i tv-reklamene i USA på tidlig nittitall: Cheddar - makes everything taste better!

Det er over for denne gang, og en av fordelene med hjemmepåske etter all denne ostespisingen, er at man i alle fall ikke har hatt avbrudd i gode treningsvaner.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ski?

alliene sa...

Hæ? Nei! Heldigvis har snøen forsvunnet fra den bløde kyststribe... ;)

HeNo sa...

Helt banalt spørsmål:
Hvordan uttaler man det?

Anonym sa...

Ah - glad oppskriften falt i smak! Jeg for min del lurer på om jeg kanskje meget straks må lage det igjen!

Og når det gjelder cheddar må du ikke kjøpe Tine sin - den var dobbelt så dyr som den jeg kjøpte hos obs!.

alliene sa...

Ikke banalt i det hele tatt frk. H; jeg sparker ballen videre til den frankofile delen av bloggeskaren! Mine to år med skolefransk holder ikke her...

Delirium: Takk for tipset. Selv om jeg kanskje må ut med det samme totalt når man tar i betraktning drifstoffet jeg må bruke for å komme meg til obs... ;)