fredag, april 07, 2006

En begredelig liste

Been there:
Danmark, Sverige, Tyskland, Østerrike, Italia, Frankrike, Nederland, Luxembourg, Belgia, Monacco, England, Spania, Portugal, Tyrkia, USA. (mainstream, jeg vet...)

Etter å ha trålet bloggrevyen for memer, fant jeg
denne hos Mihoe. Det var det beste jeg kunne finne på i dag. Spisesteder i Oslo har jeg ikke peiling på, men her i byen anbefales Bakgården, Havana, Smørøyet, Pieder Ro, Frk. Larsen.

Wanna go to:
Hellas. Thailand. Mexico. Irland. Ungarn, Tsjekkia. Egypt. Australia. Sør-Arfika.
(går det an å bli mer uorginal?)

God palme.

6 kommentarer:

Skorpionkvinnen sa...

Synes listen din var helt grei, jeg!!

Ane sa...

Ikke så aller verst dette vel, Alliene!

EarlGrey sa...

Hvis den listen kan betegnes som begredelig, så mangler jeg fullstendig ord for min eventuelle "liste"..

Synes forøvrig du burde tatt med denne i "spiseguiden" din ;o)

God palme til deg også!

Mac sa...

begrederlig?
kan man si at det er begrederlig å ikke å ha vært i mer enn 15 land utenom sitt eget? eller at man ikke kan ramse opp de mest eksotiske? begrederlig, er ikke ordet.

det er jo derimot helt suverent å leve i en tid der vi har mulighet til å se og oppleve og møte andre kulturer og mennesker.

og ja, det er helt vanlig i dag å toppe lister og vifte med malaysia, kambodsja og peru. men det er ikke gått så langt at det er begrederlig ikke å kunne si dette. jeg håper det aldri går så langt..

men GOD PÅSK. håper vi ses!

alliene sa...

Jeg tilhører jo au-pairgenerasjonen, ikke backpackerne, og er bare litt misunnelig...

Mother India bør være med, ja!

God påske til alle!

Anonym sa...

Jeg har vært i 20, men vil gjerne tilføye flere =)