fredag, februar 09, 2007

Kudos

Det er mangt å si om kleskjeden Bik Bok. I tillegg til at de har mye jalla tøy der, irriterer det meg grenseløst at jeg, som er en normal størrelse 38/40, mister blodomløpet i beina av en bukse i str XL fra denne butikken. Men nå skal jeg gi dem litt skryt.

Jeg fant en vinterjakke på salg her om dagen. Det var 70% på den, og de hadde én igjen i min størrelse (som selvsagt er L i denne butikken, men jeg skal la det ligge). Da jeg gledesstrålende skulle vise jakka til en kollega, viste det seg at det var en 4 cm lang revne på ermet.

Jeg gikk slukøret tilbake til butikken, som faktisk tilbød seg å sende jakka til skredderen for meg - uten viderverdigheter. Vel og bra, tenkte jeg - men hva kan de gjøre når den er revnet midt på ermet og ikke i sømmen? Jeg gikk selvsagt med på dette siden jakka var så billig, og to dager etter kunne jeg hente den igjen. Uten antydning til lapping og reparasjon! Jeg var helt målløs og spurte om de hadde byttet den ut eller noe, men nei, det var bare en utrolig bra syjobb, og jeg ble kjempeimponert. Det hører med til historien at jeg har symaskinskrekk, men likevel.

Alt dette for en jakke jeg betalte 230 kroner for. Det kaller jeg service, Bik Bok! God service.

2 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Jepp, det er god service, og ikke minst, jeg blir glad for å høre det. Når jeg selv er 38 også, og må inn i str XL, blir jeg som deg rimelig forbanna. Godt å se at det er andre områder de hevder seg på:)

alliene sa...

Egentlig boikotter jeg dem litt etter de XL buksene. Men så hang jakka der da. Og fristet...