tirsdag, april 03, 2007

parting from an old friend

Jeg konverterer herved fra hotmail til gmail. Beholder den gamle adressen i en overgang, men snart er det slutt, så fint om de som føler seg kallet oppdaterer adresselista.

Snart er det påskeferie, og jeg skal for en gangs skyld til fjells, på nye ski med stålkanter samt oppskrift på kakao med rom fra Anett! På kveldsturen min i går (10.134 skritt for øvrig) tenkte jeg litt på at det var galskap å oppsøke snøen når det er så flott i skjærgården. Men jeg kommer jo hjem igjen.

Fra i morgen blir det sans-internett-tilværelse i fem dager (men svigermor passer huset, så bare glem det, eventuelt blogglesende kjeltringpakk!)

God påske!

5 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Hurra hurra, jeg gleder meg på dine vegne! Og var fristet på polet til å kjøpe Captain Morgan Spice selv til påsken. Forøvrig ryktes det nå om at oppskriften kommer i Saltenposten. Intet mindre. Jeg føler jeg gjør en god gjerning ved å bringe spritkakao videre til folket. Før langrennsporet tar dem.

Anonym sa...

Riktig god påske, Alliene! :o)

Ujevne tanker sa...

Nå gleder jeg meg seff til oppdatering, Alliene:-)

alliene sa...

Takk C - det var en fin påsketur!

Anett - voksenkakaoen gjorde stor suksess, om enn ikke i skisporet. Det ble på "afterski" i stedet, og den funket fint da også! :) MEN jeg glemte ingefær hjemme...

Ujevne tanker sa...

Hehe, vel, så lenge den funker fasan så bra, er det ikke så ille. Og det var tross alt ikke den viktigste ingrediensen;)