tirsdag, oktober 04, 2005

Approaching 33

På tide med en oppdatert ønskeliste. Jeg mener - i stedet for å dvele ved det uunngåelige:

* Kommer ikke utenom denne (i en eller annen variant, gjerne U2-varianten, hvis noen spanderer)
* all slags egenpleie
* brun skinnjakke
* nye jeans, men orker ikke prøve i butikken selv; så ønsket blir som følger: finn min match, prøv jeans på vedkommende. (Sa noen "high maintenance?")
* sorte/mørk brune pensko i f.eks. dette merket til jobb-bruk
* treningsklær
* bøker, f. eks denne
* musikk
* nytt belte da det jeg nettopp hadde kjøpt falt av(!) under en ufrivillig løpetur gjennom byen i øsende regn...
* en tur til Paris, London, Praha, Dublin...
* og så gjengangerne da; grønne fingre, perfekt hud, tallforståelse, høyde-/fartstoleranse osv

Er ikke så mange gavepliktige som leser dette, men dere har to dager på dere!

3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Fine, fine sko!

Anonym sa...

Nå har jeg jo (endelig) kommet ut av skapet som MC-fantast, så farts(in)toleransen kan man kanskje få gjort noe med?

Er ellers kraftig oppdatert på "sports-/leisurewear-segmentet", og vet dermed hva en "Bula-bukse" er for noe.. Verden går framover, tross alt.

OG det finnes et liv etter 32, hvis du skulle tvile ;o)

alliene sa...

Tro det eller ei! Jeg har faktisk sittet på en mc, selvfølgelig under forutsetning av moderat fart.

Livet etter 32 har jeg store forventninger til! :)