lørdag, februar 25, 2006

Shuffle

Jeg har drukket for mye kaffe. Røverdatter slår an tonen i kveld og det er meme-tid igjen!

1. Slå på Winamp/iTunes med alle sangene på hele dataen i spillelista. (Jeg har 356 sanger på min spilleliste)
2. Sett på shuffle.
3. Skriv ned de tjue første sangene som dukker opp, uansett hvor flaut det enn måtte være.

  • Kent - Glider
  • Suzanne Vega- Songs in red and gray
  • U2 - A man and a woman
  • Kent - Livräddaren
  • DeLillos - Min beibi dro avsted
  • Bright Eyes - First day of my life
  • Pink Floyd - Time
  • The Underwolves - 68 Moves
  • U2 - If God will send his angels
  • Thom Hell - Perfect feeling/My love
  • Kent - Hur jag fick deg att älska mig
  • Keane - Sunshine
  • U2 - Miracle drug
  • Gavin de Graw - (Nice to meet you) Anyway
  • DeLillos - Si'l vous plait
  • Bright Eyes - Road to joy
  • DeLillos - Klasse 1 Comfort
  • DeLillos - Finnes det en kvinne
  • Kent - Elvis
  • Ane Brun og Wendy McNeill - Common bird

Ganske representativ. Egentlig. Men ifølge noen jukser jeg når jeg ikke shuffler biblioteket, så her er de 20 første fra biblioteket på iTunes. Det deler jeg med noen... og her ligger det nærmere 600 sanger.

  • Garbage - Dog new tricks
  • Natalie Cole - The Christmas song
  • Radka Toneff & Steve Dobrogosz - Mystery man
  • Natalie Cole - The little boy that Santa Claus forgot
  • Kent - Innan Allting tar slut
  • DeLillos - Si'l Vous Plait
  • Eva Cassidy - Wade in the water
  • Kent - Glider
  • Dido - Hunter
  • Radiohead - Lucky
  • Oslo Gospel Choir - What child is this
  • Maria Arredondo - Klagesang
  • Bob Atcher/The Dinning Sisters - Christmas Island
  • Martha Wainwright - The maker
  • Pink Floyd - Any color you like
  • Suzanne Vega - (I'll never be your Maggie May)
  • DeLillos - Glemte minner
  • Børre Dalhaug - Roger that
  • Radiohead - Let down
  • Martha Wainwright - Oprah song

Litt flere julesanger der. Og litt blåsemusikk som ikke er representativ for meg, men ikke så galt dette heller!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi! TO(!) lister! Ikke verst! Heldigvis shufflet maskina mi over julesangene...